Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 27 d’octubre del 2014

Això comença a rutllar!


Caram, caram... Veig que la cosa s'anima!

Ja em perdonareu però, aquests dies no he estat gaire al cas... Fa uns quants dies que hi ha alguna cosa petita que m'ha mig distret i la connexió a Internet no em funcionava! Però veig que puc estar tranquil, que esteu en bones mans i que aneu posant fil a l'agulla. Vaig veient que a poc a poc aneu descobrint el perquè de tenir cura dels nostres rius.

Pels que ja m'heu escrit per donar-me la resposta als meus enigmes, demanar-vos una mica de paciència, i pels que encara us ho esteu rumiant, us recomano que feu un cop d'ull per veure com s'ho han empescat els vostres companys, segur que us poden donar idees!

D'aquí ben poquet penjaré el meu tercer missatge, estigueu alerta!

Hugot

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada